نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نمایندگی سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس
نوشته شده در شنبه 2 دی 1402
بازدید : 72
نویسنده : تاسیساتی تهران

سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

بست های تاسیساتی سوپرفیکس سازه ای به هم پیوسته  از پروفیل های فلزی, بست ها, اتصالات و پیچ های مختلفی و متنوعی برای مهار لوله های تاسیسات ساختمان است. سیستم نصب سوپرفیکس از محصولات شرکت سوپرپایپ اینترنشنال بوده و با استحکام فیزیکی بالا, ضدخوردگی و پوسیدگی بوده و میتواند از استفاده از پروفیل و آهن کشی سنتی برای ساپورت تاسیسات که هزینه زیادی داشته و وزن زیادی دارد, ممانعت به عمل آورده و این مساله موجب میشود که هم از لحاظ هزینه و هم از نظر فضا برای ساختمان بسیار مفید باشد؛ چرا که استفاده از آهن آلات میتواند وزن و حجم زیادی داشته و به برخی از قسمت های ساختمان فشار وارد کند. از آنجا که استفاده از سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس راحتی کاربردی برای نصاب و مجری لوله کشی دارد, اکثر تاسیسات کاران حرفه ای سعی میکنند که از بست کاری سوپرفیکس برای بست کاری لوله کشی آب و فاضلاب و دیگر اکسسوری های تاسیسات مکانیکی و الکتریکال برقی ساختمان استفاده میشود.

محاسبه متراژ لوله گرمایش از کف

دارای پروفیل های ضدزنگ ساده و شبکه های سوراخ داری است که بر روی سقف و دیوار نصب شده و با استفاده از پیچ های بلند , بست های نگهدارنده لوله کشی ساختمان را مهار میکند. معمولا از این سیستم در لوله کشی فاضلاب و بعضا سیستم های آبرسانی و گرمایشی استفاده میشود. مزیت این بستها نسبت به آهن کشی این است که ضدزنگ و ضدخوردگی بوده و خصوصا برای مناطقی شمالی کشور که رطوبت دارند بسیار مناسب هستند. هرچندکه کیفیت بست های معمولی سوپرفیکس نیز بالا هستند اما برای مناطق مرطوب تر بهتر است از سیستم نصب تاسیسات سوپرفکیس اکسترا استفاده شود که لایه محافظتی دوبرابر نمونه معمولی را دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی سوپرفیکس در تهران تماس بگیرید.

لیست قیمت لوله آذین

سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس

قیمت سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس 

قیمت نصب تاسیسات سوپرفیکس با توجه به کیفیت آن بالا نبوده و نسبت به استفاده از پروفیل های آهنی بسیار ارزان قیمت تر هستند. از آنجا که برای نصب ساپورت های پروفیلی نیاز به جوشکاری و مصرف مقدار بسیار زیادی آهن آلات است میتوان به جرات گفت که در قیمت نصب تاسیسات سوپرفیکس تقریبا کمتر از 40 درصد ساپورت بندی سنتی با آهن آلات هزینه دارد.

به غیر از اتصالات و پیچ های سوپرفیکس, بست نگهدارنده آن دارای لاستیک های هستند که به بست های روکش دار متصل شده و باعث میشود که تنش و فشار کمتری به لوله ها وارد شود. لیست قیمت سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس شامل تسمه و پروفیل, بست و کوچکترین قطعات شامل پیچ مهره در اندازه های مخلتف بوده و در این راه یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین مجموعه های بست و ساپورت تاسیساتی محسوب میشود. به دلیل اینکه کمتر تولیدکننده ای تا به حال توانسته چنین تجهیزات یکپارچه ای با این کیفیت تولید کند, نمیتوان مقایسه دقیقی با برندهای هم تراز داشته باشیم.

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

 

سوپرفیکس تخت 2 متری 153100 تومان

 

سوپرفیکس تخت اکسترا 2 متری 162600 تومان

 

سوپرفیکس U 2متری 295600 تومان

 

سوپرفیکس U اکسترا 2 متری 310600 تومان

 

سوپرفیکس 50M  سانتی  36700 تومان

 

سوپرفیکس M اکسترا 42900 

صفحه نصب عمودی U سوپرفیکس 39200 تومان

صفحه نصب عمودی اکسترا U سوپرفیکس 43500 تومان

صفحه نصب افقی U سوپرفیکس 39200 تومان

صفحه نصب افقی U اکسترا سوپرفیکس 43500 تومان

پایه دیواری U سوپرفیکس 45800 تومان

سرپوش U سوپرفیکس 2100 تومان

پایه دیواری U اکسترا 48800 تومان

مهاربند پیچ متری M8 سوپرفیکس 31000 تومان

مهاربند پیچ متری M10 سوپرفیکس 31800 تومان

پیچ متری 10 سانتی m8 سوپرفیکس 2600 تومان

 راهنمای خرید لوله مانیسمان

قطعات و نحوه نصب بست سوپرفیکس

 

تسمه سوپرفیکس تخت, پروفیل سوپرفیکس U و M در دو مدل معمولی و اکسترا که مدلهای اکسترا ضد خوردگی بوده و مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی داشته و برای نقاط مرطوب مانند شمال کشور مناسب هستند. البته پروفیل ها و کلیه قطعات دیگر سوپرفیکس ضدزنگ و گالوانیزه هستند

 

تسمه و پروفیل های سوپرفیکس در طول خود دارای روزنه هایی برای نصب پیچ های متر متصل به بست های لوله بوده و این تعداد روزنه ها برای رگلاژ کردن محل نصب بسیار کاربردی هستند. تعداد روزنه ها و ضخامت پروفیل های U چنل بیشتر از سایز پروفیل ها بوده و مانند تسمه های تخت در طول 2 متری تولید میشوند. پروفیل های M دارای طول 50 سانتیمتری هستند.

 

برای متصل کردن پروفیل های مختلف روی دیوار, بست های نگهدارنده و پایه های دیواری استفاده میشوند. بعد از اجرای لوله کشی و قرار گرفتن لوله داخل بست های مخصوص هر سایز, پیچ های متری برش خورده و از یک سمت به بست و سمت دیگر به پروفیل های سوپرفیکس متصل میشوند.

 

کاتالوگ سوپرفیکس

 

برای دریافت کاتالوگ سوپرفیکس نمایندگی سوپرپایپ تهران روی لینک انتهای مطلب کلیک کنید. در ادامه به بررسی تک تک محصولات سوپر فیکس پرداخته ایم.

 

پروفیل تخت سوپرفیکس

 

سوپرفیکس تخت، قطعه ای از جنس فولاد گالوانیزه به‌طول 2 متر، ضخامت 3 و پهنای 50 میلی‌متر است. سوپرفیکس تخت دارای منافذ مرتیب در اندازه‌های متنوع و در فاصله مشخص می‌باشد. این سوراخ‌ها موجب می‌شود در زمان نصب انواع بست بر روی آن، دیگر احتیاجی به سوراخ کردن روی سقف و دیوار وجود نداشته و این عمل به‌سادگی و با سرعت بالاتری انجام شود.

سوپرفیکس تخت با ابزار خم‌کن به‌راحتی فرم می‌گیرد. این ویژگی خاص، امکان نصب سوپرفیکس تخت را در هر نقطه ولو کوچک را نیز مهیا میکند. این پروفیل تحمل قابل قبولی از وزن را با توجه به مدل اجرایی متقبل میشود.

پروفیل U سوپرفیکس

سوپرفیکس U، شاخه‌هایی به طول 2 متر از آهن ضد زنگ، دارای پهنای 50 سانت و ارتفاع 30 میلی‌متر با ضخامت 2 میلی‌متر است. سوپرفیکس U در امتداد طولی خود دارای ردیفی از سوراخ های با فاصله منظم هستند. سوراخ‌ها، موجب می‌شود که نصب انواع بست و یا قراردادن آن به صورت‌های آویز با پیچ‌های تمام رزوه با سرعت و سهولت بیش‌تری انجام شود. برای نصب سوپرفیکس U نیازی به جوشکاری وجود ندارد و این امکان با استفاده از پیچ و مهره به سهولت ممکن میسازد.  تحمل وزنی بسیار مناسب سوپرفیکس U این امکان را مهیا کرده که بتوان سوپرفیکس U را با توجه به نیاز تاسیسات، در انواع حالت‌ها به عنوان تکیه گاه نصب کرد.

پروفیل M سوپرفیکس

سوپرفیکس M از آهن ضدزنگ شده با عرض 3/5 سانتیمتر و با ضخامت ورق 3 میلی‌متر در طول 525 میلی‌متر است. سوپرفیکس M دارای جای پیچ های با فاصله منظم است که قابلیت نصب پیچ‌های متفاوت با استفاده از واشر را داراست. سوپرفیکس M در مواردی که بارگذاری ساپورت‌های سوپرفیکس با توجه به شرایط تحمل وزن متوسط، بیش‌ از سوپرفیکس تخت و با تحمل کمتر از سوپرفیکس U باشد، طراحی و تولید شده است. در سوپرفیکس M ,امکان رگلاژ پیچ‌ها در زمان اجرا (اعم از پیچ‌های متری سوپرفیکس و نیز پیچ‌های نگهدارنده‌ی بست‌های سوپرفیکس) و نصب آن در وضعیت صحیح به آسانی امکان‌پذیر است. کم بودن ارتفاع سوپرفیکس M ، امکان نصب ساپورت بر روی دیوار با فاصله کمی از لوله‌ها و بست‌های مربوطه را فراهم می‌آورد. برشکاری سوپرفیکس M و تقسیم آن به قطعات کوچک‌تر، متناسب با نیاز به راحتی امکان‌پذیر است.

سوپرفیکس اکسترا پلاس

پوشش داکرومت یک پوشش با پایه آبی شامل اکسیدهای فلزی، روی و رشته‌های آلومینیوم است. در پوشش داکرومت ذرات کوچک روی و ذرات برفی شکل آلومینیوم در لایه‌های چندتایی، یک پوشش فلزی نقره‌ای توسی را تشکیل داده که پس از قرارگیری در کوره در دمای320 درجه سانتیگراد، کاملا معدنی می‌شود. در این پوشش، با توجه به وجود و تمرکز آلومینیوم در پوشش، مقاومت در برابرخوردگی دو فلزی فراهم شده که به دلیل غیرآلی بودن پوشش، مقاومت زیاد در برابر گازوئیل، حلال‌ها، روغن ترمز و نظیر آن را به‌وجود می‌آورد. 

سوپرفیکس اکسترا

سوپرفیکس اکسترا در سیستم نصب سوپر فیکس برای نقاظ جغرافیایی با رطوبت بالا,  ساخته و آبکاری ضخیم تری نسبت به سایز انواع آن داشته و ویژگی ضد خوردگی بسیار بهتری دارد.

بست‌ لوله سوپرفیکس

بست‌ های روکش دار و پایه دار سوپرفیکس برای نصب انواع لوله‌های فلزی، پلاستیکی و پنج لایه برای سیستم‌های آبرسانی،شوفاژ, سرمایشی و فاضلاب کاربرد دارند و قابلیت خوبی در مهار و دفع فشارهای وارده به شبکه لوله‌های تاسیساتی در نقاط نصب، ایفا می‌کنند. بست‌ها در عین کارایی بست گونه, سیستم لوله‌ کشی ساختمان, در برابر تکانه ها باید تحمل وزن آن‌ها را نیز داشته باشند. بست‌های سوپرفیکس از جنس فلز ضدزنگ پوشش دار است و به منظور افزایش مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی با آبکاری‌های گالوانیزه(سوپرفیکس)، کروماته(سوپرفیکس اکسترا) و داکرومت(سوپرفیکس اکسترا پلاس) عرضه می‌شوند.
بست‌های سوپرفیکس برای نصب لوله‌های فاضلابی پوش‌فیت سوپردرین و نیز لوله‌های سوپرپایپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بست‌های سوپرفیکس در دو نوع روکش‌دارو دوپایه عرضه شده و نوع روکش دار آن لرزشهای لوله کشی را کاهش میدهد. 

 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: